poniedziałek, października 09, 2006

Willkommen!

Na dobry początek: stronka (blog właściwie) ma na celu uprzyjemnienie nauki studentom pierwszego roku uzupełniających studiów magisterskich na kierunku informatyka w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomiczej w Łodzi oddział w Bydgoszczy.

Jako, że chwilowo (szkoła nasza nie potrafi się zdecydować) uczęszczam na zajęcia do grupy 1a (mój własny wybór), materiały i wpisy tutaj będą się odnosiły do wykładów i zajęć tej właśnie grupy. Nie uważam jednak, aby program pozostałych jakoś istotnie się różnił.

Zapraszam wszystkich chętnych do współpracy. Aby podjąć taką, należy skontaktować się ze mną (patrz prawa kolumna) - wymagane konto na blogspocie oraz ewentualne info co i jak chcesz robić. Z mojej strony udostępniam miejsce na serwerach oraz gwarantuję moderację i zarządzanie treścią tego bloga.

Trochę o mnie: nazywam się Sławek Karwasz, dane kontaktowe są umieszczone w prawej kolumnie. Pracuję jako projektant systemów informatycznych w dużej, bydgoskiej firmie. Zawodowo zajmuję się programowaniem w Javie, C++, PHP, studiuję tajniki UML i systemów MRP/ERP/CRM.

Hobbystycznie zajmuję się tym samym, tylko w domu ;) Poza tym ircuję, gadugaduję, jabberuję i ogólnie komunikuję się ze wszystkimi naokoło. Jestem też użyszkodnikiem linux'a, zwolennikiem opensource i mam alergię na zamknięte formaty.

Wszelkie uwagi i propozycje dotyczące funkcjonowania strony proponuję zgłaszać na e-mail lub w komentarzach do wpisów.

Pozdrawiam i życzę miłej nauki.

Brak komentarzy: